ისტ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია
დაახასიათოს
საქართველოს ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარეები და გაანალიზოს ამ მხარეების
საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული
ცვალებადობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მსჯელობს უძველესი დქართული სახელმწიფოებისა და როიდან
დღემდე ისტორიულ-გეოგრაფიული მხარეების საზღვრების ცვალებადობაზე; მსჯელობს ამ
ცვლილებების გამომწვევ მიზეზებზე;
·
მიმართულება: სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
ისტ.IX.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
• მსჯელობს სხვადასხვა ეპოქის ქართული სამეფოების სახელმწიფო მოწყობის შესახებ. გამოავლენს მათ შორის მსგავსებებსა და განსხვავებებს;
ახასიათებს და ადარებს სხვადასხვა პერიოდში საქართველოში სახელმწიფოს მმართველობით სტრუქტურებში განხორციელებულ რეფორმებს; ისტ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარეები და გაანალიზოს ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული ცვალებადობა.
მიმართულება: სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა
ისტ.IX.3. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული სახელმწიფო მმართველობითი სტრუქტურები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
• ისტ.IX.1. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიულ-ეთნოგრაფიული მხარეები და გაანალიზოს ამ მხარეების საზღვრების ისტორიული პროცესებით განპირობებული ცვალებადობა.
ულ ობიექტებს სხვადასხვა ეპოქის
მიხედვით.
No comments:
Post a Comment